středa 2. února 2011

Status update

Nejprv bych chtěl trochu vysvětlit, proč je na tomto blogu poslední dobou tak ticho. Všechno to více či méně souvisí s mým přesunem do Anglie (tentokrát už ne pouze na jeden projekt). To s sebou neslo a nese řadu starostí, od pozitivních (průzkumy Londýna), po méně pozitivní, jako byla absence počítače na kterém bych mohl doma pracovat. Původně jsem totiž přijel jen s netbookem a naivně předpokládal, že použiji firemní servery; nicméně nechal jsem si z ČR poslat svůj vývojový servřík a už to snad bude OK. (Mimochodem poštou to není nijak zvlášť drahé, jen mi na Border Agency rozřezali krabici, což mě moc nepotěšilo.)

Také se mi v práci moc nedaří objevit něco publikovatelného a doma se věnuji spíš .NETu. Blog se širším záběrem je v plánu, ale zatím nemá tu správnou prioritu.

Hlavní věc v AX světě je teď samozřejmě AX2012 (tedy ne AX2011, jak byla často označována), zejména po technické konferenci v Redmondu (17.-20. 1.). Té jsem se bohužel nezúčastnil, ale informace ke mně putují, takže něco bych určitě napsat mohl.

Nicméně jsem se rozhodl, že nebudu sepisovat nějaký list „všech novinek“ a to ze dvou hlavních důvodů. O některých novinkách je tak málo informací, že se všude opakuje jen nějaký vágní popis a málokdo skutečně ví, co to vlastně znamená. A CTP má být vydáno už v únoru, tedy během pár týdnů, a pak bude možné napsat něco konkrétnějšího.

V tuto chvíli se omezím na prohlášení, že se toho mění neskutečně moc. :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat