pátek 9. října 2009

Zobrazení názvu reportu

Na úvod malé vysvětlení, proč jsem se v poslední době poněkud odmlčel. Absolvoval jsem totiž stěhování a až dnes mě připojili k internetu, no a na novém projektu se také nenudím :-). Nicméně na pár zajímavých věcí jsem narazil, snad z toho dám něco v nejbližších dnech do zveřejnitelné podoby. Začnu tou nejčerstvější věcí. Dnes jsme řešili, jak nesnáze získat AOT jméno reportu (tiskové sestavy) vytištěné na obrazovku. Zkrátka máte na obrazovce report, chcete jej editovat/prozkoumat implementaci a nevíte, jak ho vlastně najít v AOT. Možnosti samozřejmě existují, ale nejsou příliš pohodlné. (Tedy pokud o nějaké víte, dejte vedět!) Já jsem zvolil řešení, které sice vyžaduje programovou úpravu, ale jeden řádek není zas tolik. ;-) Do titulku okna reportu jsem přidal jméno reportu - stačí k tomu drobná úprava metody createReportViewer() ve třídě ClassFactory:
public ReportViewer createReportViewer(
    PrintJobHeader  _jobsCursor,
    PrintJobPages   _pagesCursor,
    ReportRun       _reportRun = null)
{
    ReportViewer ret;

    ret = super(_jobsCursor, _pagesCursor, _reportRun);
    ret.description(strFmt("%1 (%2)", ret.description(), _reportRun.name()));
    return ret;
}
A nezbytná ukázka výsledku:

1 komentář: