úterý 28. července 2009

SysCompareCreateProject

Dnes jsem potřeboval vypsat objekty existující v jedné vrstvě a změněné v jiné vrstvě. Nejdřív mě napadl upgrade projekt, ale pak jsem objevil třídu SysCompareCreateProject. Zadám vrstvy, jméno privátního projektu a jedem… Jenže do projektu se mi dostaly i ty objekty, které ve vyšší vrstvě prostě chyběly, a to jsem nechtěl. Pokusně jsem upravil podmínku v compareNodes() a vše bylo OK. Před zásahem do dialogu (aby bylo možné chování měnit) jsem se ještě podíval do AX2009 (tohle bylo na 3.0) a co myslíte? Jasně, přesně tohle tam už je implementováno. :-)

2 komentáře:

  1. Ahoj Martine, v AX2012 se nedaji v referencni vrstve vybrat vsechny vstvy nybrz jen ty old. Mel bys na to nejaky trik jak tuto funkci pouzit treba k porovnani CUS a VAR? Diky Klara

    OdpovědětVymazat
  2. To je chyba ve starých verzích AX2012. Upgraduj na novější nebo alespoň nainstaluj KB 2880732 (https://fix.lcs.dynamics.com/Issue/Resolved/1071585?kb=2880732&bugId=703788).

    OdpovědětVymazat